Loggor
McDonalds
KIA Sony
Sillybloggen

Realpresidenten övertygad om att Modric kommer

17 juli 2012 11.49, Fotbollskanalen

PSG, Chelsea och Manchester är intresserade av Luka Modric. Men trots det stora intresset är ändå Florentino Pérez säker.

Real Madrids president vet att Modric kommer att välja den spanska klubben. The Guardian uppger till och med att spanjoren har berättat för sina vänner att kroaten snart skriver på.

Real väntas erbjuda Tottenham 40 miljoner pund, ungefär 440 miljoner svenska kronor, för Modric, samma belopp som Spurs nekade från Chelsea förra sommaren.

Tillbaka till bloggen

  • ojhan

    Snälla inte modric! köp lucas eller D.silva / realfan

  • Linkan (Man Red)

    440 miljoner kronor är otroligt bra betalt för en spelare som Modric. Kan dock inte förstå vad Real ska med honom till, men det är en annan fråga

  • Trellehulla

    Frågan är vem han ska peta.

    • Treefiddy

      Han ska peta Di Maria och spela lite längre ner i banan, Real kommer då spela lite mer som Barca dvs. 4-3-3.

  • http://www.facebook.com/people/Özgur-Yalcin/100001898145639 Özgur Yalcin

    Modric kommer att rotera med alla på mittfältet, Di Maria till Alonso. En bra spelare helt klart. Men det tråkiga är ju att någon nu måste lämna

  • Acki

    Som Real fan vill jag verkligen inte se Modric i laget. Han behövs inte, onödigt köp

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001953078815 Marcus Norgren

    Om Modric skulle gå till Real skulle det vara det sämsta valet som han kunde ha gjort! Jag tror hellre han vill vara en av de bästa mittfältarna i PL än en bänknötare i Real Madrid… Flytta till Man United istället så är han garanterad speltid istället för att förstöra karriären… Titta bara på vad som har hänt med Kaká och Sahin t.ex… Och nu vill Real sälja iväg dom… När man tänker på köplag så brukar alla säga Man City och Chelsea, men Real är ett minst lika stort köplag om inte större…

    • Den Dagen

      Fast Kaka har varit skadad en stor del av tiden i Real Madrid, likaså Sahin

    • BossePetersson

      Ajaj Mackan nu skjuter du dig själv i foten. Först och främst är Modric en spelartyp Real är i behov av, en kreativ, spelskicklig och bollbegåvad liten dvärg, ja det behövs. Özil spelar mellan mittfält och anfall, det behövs en till kreatör lägre ner i banan. 

      Sen är alla stora lag såkallade ” köp lag ” även ditt älskade Barcelona. De har på ett par år nästan spenderat lika mycket som Real, flera miljarder och just ja de betalar högst löner i världen(ja högre än Real, City , PSG och Chelsea. 

      http://www.transfermarkt.co.uk/en/fc-barcelona/transfers-alle/verein_131.html 

      http://fotbolltransfers.com/site/news/18891 

      • jimmyjump2

        vilket lag hejar du på

      • Lehu

        Så du menar att Modric petar Khedira rakt av? Inte mer än i enstaka matcher hemma mot lag som Rayo, Celta med flera.

        Mourinho vill nog förbättra defensiven och gå över till 4-3-3 mer permanent. Özil och Di Maria får konkurrera om en plats till höger.

        Om Real Madrid blir ett vassare lag i och med en värvning av Modric? Nej, riktigt så bra är inte kroaten, men däremot breddar han truppen än mer…

      • DirtbagHUF

        var det någon som tog Bosses inlägg seriöst? lönerna ere ingen som säger emot men inköpta spelare? på riktigt… grabben får ju betalt för att snacka fotboll också

  • Lehu

    Finns ingen anledning för Real Madrid att värva Modric. Varken pris, kvalitet eller behovet av Modric bör locka ett lag som Real. Lägg istället samma belopp på en ytter som besitter andra egenskaper än Di Maria.

    Modric är inte tillräckligt bra för att spela i lag som Real Madrid och Barcelona. Däremot sticker hans tekniska egenskaper ut extremt mycket i Premier League, där det finns gott om träfötter.

    • ludas84

      Håller helt med, varken Khedira eller Xabi Alonso kommer ge Modric tillfälle att spela så vad ska han där att göra?

      • Lehu

        Mourinho vill nog få laget mer centrerat. Det skulle inte förvåna mig om Mourinho går över till 4-3-3 med ett mittfält bestående av Xabi Alonso, Khedira och Modric.

        Jag tror inte att Real Madrid gynnas av denna förändring.

  • Lehu

    I princip alla lag är köplag, så jag förstår inte riktigt konstigheten med det. Ja, Man United, likt alla lag i Premier League, är i bra mycket större behov av en teknisk mittfältare än Real Madrid och Barcelona. Spelare som Granero och Thiago hade varit värdefulla tillskott i vilket lag som helst i Premier League med tanke på den bollkontroll, passningsförmåga och spelintelligens de två besitter.

  • http://twitter.com/johnter80000692 John Terry

    KOM TILL CHELSEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • abdikarim11

    Modric är en mycket bra lösning då han ger en annan dimension i spelet och kan avlösa lite ytryck från Özil och Xabi Alonso.Med tre speluppläggare kan vi kontrollera mittfältet bättre i stora matcher vilket vi behöver om man ser tillbaka på matchena mot Bayern Munchen och Barcelona

    Tänk er en startelva och bänk som denna:

    4-3-1-2
     
                              Casillas

              Arbeloa      Ramos       Pepe    Marcelo
     
                                Xabi Alonso

                        Modric              Khedira

                                     Özil

                         Benzema          Ronaldo

    Bänk.
    Adan
    Coentrao
    Albiol
    Granero
    Sahin
    Kaka
    Di Maria
    Higuain
    Callejon
    Morata

         Med denna startelva och med en sån här bra bänk är jag säker på att vi kan vinna trippel i år.Med Modric får vi tre spelare i mitten som kan hitta kreativa lösningar och med khedira som alltid löper in i straffområdet tillsammans med de två anfallarna är jag säker på att det är upplaft för fest.

    • Abdul Adanali

      abdikarim11? riktigt bra startelva faktiskt men de vore bättre om vi kunde ha en högerback som är lite bättre än arbeloa. Lukasz Piszczek hade varit bra kanske istället för arbeloa

      • multimakaronen

        Eller så kör dem Coentrao som HB, enligt mig EM´s bästa back, före Alba.

  • R4hu7

    Jag har ingen som helst koll på Modric, så någon som kan berätta om han är defensiv/offensiv mittfältare? Eller båda?

    • ChelseaBLUES

       han är mera av en offensiv snubbe

    • good.19

      kompis han är offensivmittfältare och han kan spela på vänster kanten..

  • abdikarim11

    Modric är en suverän värvning.Med honom får vi en mer centrerad mittfält som kan kontrollera matcher mot stora lag vilke tvi behöver om man ser tillbaks på matcherna mot Barcelona och Bayern Munich.Vi får en till spelare som kan styra matcherna och hitta kreativa lösningar.Med tre spelare och ännu fler på bänken blir vi inte så lättlästa som förra säsongen mot Bayern då det var bara Özil och Alonso som styr vårt anfall.Dessutom så gynnar detta vår kontringsfotboll då den fungerar i allra högsta grad mot mindre lag men mot större lag blir vi lättlästa då bara Özil och kanske Alonso som lägger bollarna.Men med Modric får en helt annan fotboll överlag och jag tror det är vad mourinho vill

    Tänk er en startelva och bänk följande:

    4-3-1-2 

                             Casillas

                  Arbeloa   Ramos   Pepe     Marcelo

                                Xabi Alonso

                      Modric               Khedira

                                    Özil

                        Benzema         Ronaldo

    Bänk:
    Adan
    Coentrao
    Albiol
    Granero
    Sahin
    Kaka
    Di Maria
    Callejon
    Higuain
    Morata

    Med en sån här startelva och bänk är jag säker på att vi vinner trippel denna säsong och vi som madridista kommer att vara riktigt glada över denna värvning.

    • MrStretford

      Gamla hederliga 4-4-2 med ”diamant” på mitten…

    • FC_Porto

      Nu vart det på kanterna som Bayern utnyttjade och inte det centrala mittfältet. 

      Speciellt deras vänstra kant. Med att pressa upp Alba förbi Ribery i olika överlappningsmoment. Därav Arbeloa inte klarar det defensivt. Hela laget sjunker ner och man ser stora hål i mittfältet för att jobba hem. 

  • good.19

    sahin’s framtid är förstörd  jao. fucking real :(

  • FCB2

    Tänk att The Guardian kan veta vad Perez berättar för sina vänner.

    Haha englska skvallertidningar är verkligen roliga.

    Modric är bra, men ser inte riktigt vad han ska göra i Real, jag tror han vill vara garanterad startplats och det är han inte i Real.

    Enligt rykten ska PSG vilja ha honom och dem kan betala €50M, vilket Tottenham ska kräva, där skulle han också vara garanterad startplats.

    • Madridista1993

      Varför Hackar ni Barca fans på Modric och att han kommer vara Överflödig i Real?

      Ni spelade med Pique, Puyol, Alves och Abidal, sedan Xavi, Busqets och Iniesta på Mittfältet, Villa/pedro, Messi och Sanchez på Anfallet dvs 4-3-3.

      4-3-3 är Precis de Mou kommer köra med också med Modric, Özil och Alonso på mittfältet, Modric och Özil har en Iniesta/ Xavi liknande uppgift medans Precis som Busqets kommer Alonso hålla det defensiva mittfältet. Anfallet toppas med Di maria, Ronaldo och Benzema.

      Tror inte Perez/Mou/Real köper en spelare såhä dags för 40 mille för att lägga han på en osäker post. Anfallet i Real är det enda som inte behöver röras, att de satsar på en mittfältare SOM Modric samt Maicon som högerback är inget fel i mina ögon.

      Djup under ytan så är Ni Barca fans, Chelsea fans samt Psg fans ej oroliga för att Luka skall bli överflödig i Real, ni är Negativa bara för att han inte kom just till er. Luka är enastående på Mittfältet och kommer bli likformig som Özil i mina ögon som faktsikt just nu är Världens bästa mittfältare om man ser utifrån den senaste säsongen.

      Modric dåligt köp? Absolut inte. Bara för att ni inte kan nöja er med Alba gör behöver ni inte vara sura för att Luka väljer oss. En mittfältare som Barca och Chelsea gjorde allt för att få.

      HALA MADRID!

      • http://www.facebook.com/osskie Oskar Messi Wernersson

        Varför fans världen över ställer sig frågande till Real Madrids köp av Modric? För att det finns inget konkret intresse från några andra lag än Real Madrid och PSG eftersom de flesta andra lag inser att Modric inte är värd 50 miljoner pund. (Speciellt med tanke på hans överlag ganska svaga säsong)
        Han är absolut en fantastisk spelare men det är snarare madridistas som överskattar hans kapacitet och potential. Det är till exempel väldigt märkligt att han gör så pass få mål med den fria roll han haft i Spurs och för att inte nämna att han har förvånansvärt få assist. Hans största styrka ligger i hans förmåga att hålla i bollen och styra spelet men där har man redan Xabi Alonso som är minst lika bra på just det samtidigt som han, till skillnad från Modric, är en klippa defensivt.
        Kolla bara på hur få journalister och experter världen över som faktiskt tror att Modric blir ett avbräck för Tottenham. De flesta är mer eller mindre övertygade om att Spurs kommer klara sig galant och vissa tror att det till och med kommer gå ännu bättre då man slipper ha en spelare i truppen med klar hybris och total brist på laganda.
        Och samma spelare ska hjälpa Real Madrid att bli det superlag man strävar efter? Lycka till.

        • Madridista1993

          I den kommande säsongen har Real förmodligen den bredaste truppen i världen inklusive City. Modric kommer leverera 100%, jag säger det redan nu. Han kommer vara omringande med världsklass spelare som kommer göra det möjligt för Modric att brilljera ut till det sista. Men självklart är det bara tiden som kan avgöra.

          Men jag säger det här och nu, Modric kommer ha en enastående säsong och tom i Supercuppen Kommer Modric vara en nyckelspelare som gör att Barcelona faller och därmed Messis guldbolle drömmar för Året. Vänta och se. Låter förmodligen som skitsnack hela vägen men Just w8 for it!

          • http://www.facebook.com/profile.php?id=789574740 Walle Ben Amara

            Håller med dig OM Modric kommer till Real så kommer han att göra bra ifrån sig, vet inte om han kommer vara en nyckelspelare som du säger men han kommer definitivt vara bra. Det andra jag har lite svårt att svälja är att om Barca skulle förlora mot Real i supercupen att det skulle få Messi att förlora guldbollen i år, det håller jag verkligen inte med om det skulle isåfall vara om Cristiano är otroligt överlägsen Messi vilket jag har svårt att tro (detta betyder inte att jag säger att Cristiano inte kan vara bättre än Messi i supercupen säger bara att jag inte tror han kommer vara överlägsen) vilket betyder att supercupen INTE kommer vara avgörande för vem som blir guldbollen vinnare i år…

          • FCB2

            På dig låter det som du tror att Modric är en truppspelare, som sagt jag tror han vill vara garanterad startplats, och det är han inte i Real.

            Vidare tycker jag att du ska avvakta om det ens blir någon värvning innan du uttalar dig om att han kommer lyckas samt ”ha en nyckellroll mot Barca”, som sagt först och främst ska han väl köpas inte sant? Och det är fler klubbar som vill ha honom, dvs både PSG och Chelsea och där är han garanterad startplats.

          • http://www.facebook.com/profile.php?id=1427449838 Anton Carselind

            Real köper modric för att mou vill ha Playmekers han och özil och alonso  är alla playmakers sen har dom mål görare som ronaldo benzema det är så man vinner.

          • FCB2

            Du säger det ju själv, man har redan både Xabi Alonso och Özil, då behövs väl inte direkt någon mer.
            Finns ingen logik i det hela.

          • Frederic91

            haha du är ju underbar, det bara fortsätter:

            ” Men självklart är det bara tiden som kan avgöra.”

            För att meningen efter skriva:

            ”Men jag säger det här och nu, Modric kommer ha en enastående säsong”

            Är du ens nykter ?!?

      • http://www.facebook.com/people/Özgur-Yalcin/100001898145639 Özgur Yalcin

        Varför ska Mou forma taktik efter en spelare, haha du kan ju mycket om fotboll du..

        • Madridista1993

          För Ändrar man ej taktik så har alla rätt, de är då Modric kommer vara överflödig och ha en usel karriär hela vägen igenom. Ändrar man taktik så gynnar Köpet laget annars bortkastat med pengar. Därför tror jag att Mou ändrar taktik, för han e så pass smart att inte kasta iväg 40 mille. precis som Zlatan sa att man köper en ferrari men kör den som en fiat, ändrar man ej taktiken gäller detsamma för Modric? Dock e Mou en bättre tränare än Pep så jag tror ej han genomför samma misstag.

          • FCB2

            Fortfarande är det inte möjligt att ändra och byta till ett helt nytt spelsystem för EN spelare, som sagt Real har ju spelat in sig i ett spelsystem som dem tycks vara bekväma med.

            Problemet Real haft tidgare år är att dem så fort dem köpt nya spelare anpassat spelet efter dem, det var delvis därför man var så ojämna för något år sedan. Nu verkar man ha hyffsad stabilitet i sitt spelsystem, som sagt varför ändra på det genom att värva en totalt onödig spelare?

          • abdikarim11

            Det är inte alls onödigt.Med modric kan Real spela på detta vis:

            Det mer realistiska alternativet som delvis fångar upp båda lagets offensiva problem och dessutom skulle ge en bättre defensiv balans är att spela Modric i ett  ett 4-3-1-2. Då lyfter vi bort Di Maria från startelvan och får in mer kontroll, tanke och spelskicklighet i Modric. Alonso blir här ensam på sin yta som låg spelfördelare precis i den rollen han teoretiskt borde göra sig bäst och framför sig har han två tvåvägsmittfältare i Khedira och Modric. Den ene med fysisk inriktning och den andre med kreativ. Özil agerar i en fri roll i anfallsspelet och ska inte alls låsas i den falska ytterrollen utan den flanken får gärna lämnas öppen åt ytterbacken att attackera på. På andra sidan blir det också ett ännu bättre utnyttjande av Cristiano Ronaldo som med det här spelsystemet kan agera ännu mer som en forward och komma ännu närmare mål vilket varit en av mina utgångspunkter för en spelmässig utveckling av laget. Sammanfattningsvis skulle i princip alla spelare från mittfält och framåt få roller som ger dem ännu större möjligheter att få ut maximalt ur sina individuella förmågor och utan att balansen i laget rubbas nämnvärt.

            Med den startelvan jag vill att Real ska spela med kan vi inte misslyckas och vi ändrar inte på spelsystemet utan vi blir bara mer centrerat.

            Hala Madrid

          • FCB2

            Du ser då tar man alltså bort Di Maria, vem säger att han kommer gå med på att flytta från startelvan?

            Dessutom värvade ju Real Sahin förra året, är väl bättre att man satsar på honom istället?

          • Frederic91

            Du tror seriöst att Mou skulle ändra taktit bara p.g.a Modric?

            hahaha fan du blir roligare för varje kommentar

      • FCB2

        Hahaha, menar du på allvar att Barcelona skulle varit intresserad av Luka Modric? Ursäkta men nu råkar det vara så att Barca förfogar över världens absolut bästa mittfält, man har världens 3 bästa mittfältare Xavi, Iniesta och Cesc Fabregas, en ung supertalang i form av Thiago. Man har sedan både Busquets och Mascherano, samt massa unga talanger i La Masia som knackar på dörren till A-laget.
        Modric är bra, men Barca är helt överbefolkat på mittfältet, man är inte i behov av någon mittfältare överhuvudtaget. Isåfall ska det handla om en defensiv mittfältare som även kan spela som MB, typ Javi Martinez, en sån spelare är Barca ute efter, absolut inte Modric.

        Barca har gått ut officellt och sagt att man inte är ute efter varken anfallare eller offensiva spelare, då man har överflöd på det redan.
        Däremot vill man som sagt ha försvarare, en VB och där är Jordi Alba redan klar. Samt en mittback eller en defensiv mittfältare som kan spela som MB också, dvs Javi Martinez som sagt.

        Vidare är det ett onödigt köp då Real inte är i behov av någon mer mittfältare, liksom Barca har ni ett överflöd av just mittfältare.
        Vidare tror jag inte heller att Mourinho byter till ett helt annat spelsystem enbart för en värvning.
        Det vore som att börja om från ruta 1 för Real, man har ju precis hittat ett spelsätt som funkar uppenbarligen, varför då ändra det enbart på grund av en spelare?

        • Madridista1993

          Svarat på din fråga nedanför.

      • Frederic91

        ”Djup under ytan så är Ni Barca fans, Chelsea fans samt Psg fans ej oroliga för att Luka skall bli överflödig i Real, ni är Negativa bara för att han inte kom just till er.”

        Seriöst, vem skulle Modric peta, Xavi eller Iniesta?

        Gå å lägg dig alltså…

  • http://www.facebook.com/people/Elias-Ascic-Kruse/100001104229738 Elias Ascic Kruse

                               Casillas

         Coentrao        Ramos    Pepe        Marcelo

                                Xabi Alonso

        Angel Di Maria                           Mesut Özil
                               
                               Luka Modric

                      Callejon        C.Ronaldo

    • adam ibrahim

      skulle funka om man had benzema istället för callejon

  • http://www.facebook.com/armand.buzi.1 Armand Buzi

    Hade varit bättre att lägga ett bud på 150 000 000 euro och köppa messi istället och sälja några som kaka sahin och higuain och benzema.+++???

    • adam ibrahim

      tror du verkligen man köper messi för så mycket

  • Madridista1993

          4-3-3 (1)                           
                                     Cassillas

    Arbeloa/Maicon    Ramos         Pepe           Marcelo

                 Modric             Alonso              Özil

                  Di Maria                               Ronaldo
                                     Benzema

    Eller
    4-3-1-2

                                      Cassillas

    Arbeloa/Maicon    Ramos         Pepe       Marcelo

                                    Alonso
                  Modric                       Khedira
                                     Özil

                        Benzema               Ronaldo

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000245991971 Denniz Emil Stålbring

      eller?
                     casillas
      arbeloa-ramos-peppe-marcelo
                alonso – khedira
          özil   –   modric   –   ronaldo
                     benzema

    • Apexspur

      Låter rätt dumt med tanke på att Modric är en omskolad vänsterytter.

    • Madridista7

                         Casillas
         Arbeloa Ramos Pepe Marclo
                     Modric   Alonso
            Di Maria   Özil     Ronaldo
                          Benzema.

      Eller så byter modric o alonso plats.

    • Madridista7

      Marcelo*

  • zamieo

    The Guardian, baserade i England, vet alltså vad Florentino har sagt till sina vänner, i Spanien, men Marca, AS, Sport, EMD och Punto Pelota vet inte detta?

    • FCB2

      Som sagt det är komiskt.

  • DirtbagHUF

    haha Madridista1993 h8örrrrr, va ska Barca med Modric till? grabben e turist… hur lyckas du skriva uppsatser och verkligen inte bidra med något bra, hela Madrid skulle skratta om dom såg dom här inläggen, tror du på fullaste allvar att ett av världens bästa lag ska anpassa sig efter Modric av alla människor, det finns två aktiva spelare i världen som kan sätta sån respekt och det är Ronaldo och Messi.. gå o spela manager eller dart..wöt

  • NikicaJelavic

    läser vissas kommentarer och skrattar ihjäl mig. Modric fick pris för bästa innermittfältaren i Engelska ligan. Då tror jag inte att killen kommer att hamna på bänken i la liga!(hoppas jag). Han gör inte många mål eller assister i spurs men vem har han att spela bollen med? bale? som gjorde mål mot inter och hela världen tror då att bale är kommande Ronaldo. Jag kan hålla med om att han kanske inte är värd 50mil, men kolla på killens em prestation. Håller varken på barca eller madrid.

  • yaho1234

    Modric är en VÄLDIGT bra spelare, men tror inte att han väljer Real Madrid till slut. Han har själv sagt att PSG gör mycket bra värvningar när dom köper Thiago Silva och Zlatan Ibrahimovic. Jag har även hört att Zlatan och Luka är väldigt bra vänner, och till slut kommer nog Modric övertygas att gå till PGS stora satsning.
    Pengarna och spelarmaterialet i PSG kommer övertyga honom. 
    Lavezzi, Thiago Silva, Zlatan och Modric. Kan inte sitta ännu bättre.

    Jag säger en gång till att Modric kommer att gå till PSG, sen får ni själva se.
     
    Tack o Hej för mig :)

    • Madridista7

      Modric har sakt att han vill vinna champions leauge men kan han göra det i PSG? Nej, Så jag tror han tar Real Madrid! Bästa startelvan då!         —-Casillas—-
           Arbeloa—Pepe—-Ramos—-Marcelo
                       Modric—Alonso
            Di maria—-Özil——-Ronaldo
                            Benzema/Higuain!

  • ChristopherWH

    Om han väljer baserat på spelarmaterialet så borde han ju gå till Real Madrid, de har ett bättre lag än PSG.

    • yaho1234

      Läs kommentaren igen. Jag sa pengarna också, visst har Real Madrid spelarmaterialet men har dom pengarna?
      Nu får du tänka till lite.

      • http://www.facebook.com/people/Özgur-Yalcin/100001898145639 Özgur Yalcin

        har de inte pengarna eller? Haha 

  • madriz

    Som Real-supporter så kommer jag ju klart att vara glad om affären lyckas, men det ända jag är orolig för är ju ”Vem ska dem peta?” Khedira har gjort bra ifrån sig i årets EM men detsamma gjorde ju Modric. Jag tror att dem kommer peta Khedira, och nästa säsong lämnar han för Bayern M.
    Tack & ha en fin kväll!

  • Madridista7

    Som jag har hört så vill Modric lämna tottenhamn för att vinna CL, Då tar han ju lätt Real Madrid eftersom han inte kan vinna CL Med PSG. Har också hört att tottenhamn inte vill sälja modric till något Premier league lag!
    Han skulle bli en perfekt samarbete med Alonso! iHala Madrid!<3

  • Jontek2

    Modric kan peta di Maria! Jag har löst problemet!

  • Jontek2

    Casillas

    Arbeloa. Ramos. Pepe. Marcelo

    Kheidira

    Modric. Alonso. Ronaldo

    Özil
    Benzema

Fulham - Simurq PFK
Onsdag 30 juli kl 17:25
Assyriska - Öster
Fredag 01 augusti kl 19:00
Degerfors - Hammarby
Lördag 02 augusti kl 13:20
Emirates Cup: Valencia - Monaco
Lördag 02 augusti kl 14:55